Biznes na Facebooku i nie tylko

Książka Tomasza Bonka

Książka stanowi kompendium wiedzy o tym, jak promować firmę, produkt, osobę czy usługę, wykorzystując najnowsze sposoby komunikacji w internecie.

Autorzy opowiadają w niej o fenomenie mediów społecznościowych, które stały się potężnym orężem w rękach marketingowców i specjalistów od public relations. Jak z nich korzystać, ale także jakie niosą ze sobą zagrożenia? Jak zastosować je do budowania pozytywnego wizerunku albo jak wykorzystać w sytuacji kryzysowej? Co zrobić, by te działania nie wzniecały internetowych pożarów? Autorzy udzielają odpowiedzi w książce, przytaczając dziesiątki przykładów działań, zarówno pozytywnych, jak i negatywnych.

Omawiają szczegółowo takie zagadnienia, jak:

  • rodzaje mediów społecznościowych i źródła ich popularności,
  • marketing i PR w mediach społecznościowych,
  • reklama i promocja na Facebooku oraz w NK.pl,
  • prowadzenie dobrego fanpage’a na Facebooku,
  • konkursy, aplikacje i reklamy na Facebooku,
  • sytuacje kryzysowe i sposoby wychodzenia z nich,
  • metody promocji w społecznościach profesjonalistów,
  • marketing szeptany i wirusowy w mediach społecznościowych,
  • prowadzenie bloga firmowego i promowanie się na blogach,
  • badanie skuteczności działań promocyjnych w mediach społecznościowych,
  • zasady odpowiedzialności za komentarze na forum internetowym i na Facebooku,
  • prawo autorskie a publikacje w internecie.

Adresaci:
To interesująca propozycja dla przedsiębiorców, menedżerów oraz specjalistów ds. marketingu i PR wykorzystujących media społecznościowe w działaniach promocyjnych, a także dla wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką, a zwłaszcza aktywnych użytkowników Facebooka, Twittera, blogosfery.